Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Düzce’ye geldi. Kaynaşlı’da bulunan spor tesislerine ulaşan sarı-lacivertli kafileyi, Düzce Fenerbahçeliler Derneği öncülüğünde bir araya gelen taraftarlar meşaleler ve tezahüratlarla karşıladı.
Yoğun taraftar ilgisiyle karşılaşan Fenerbahçe kafilesi, sporcular ve teknik heyet, kendilerini karşılayan sarı-lacivertli taraftarlarla fotoğraf çektirme fırsatı buldu. Taraftarlar, teknik direktör İsmail Kartal ve ekibine çiçek takdim ederek sevgi gösterilerinde bulundu.
Fenerbahçe, yeni sezon öncesi kamp çalışmalarını Düzce Topuk Yaylası Tesisleri’nde gerçekleştirecek. Kamp süresince takımın taraftarlarla çeşitli etkinliklerde buluşması öngörülüyor.
Reklam & İşbirliği : [email protected]